Styremøte

• Malin Mehlum Skjuleng

Malin Mehlum Skjuleng

• Planlegging av årsmøte

Årsmøte i Løkken Arbeiderlag er torsdag den 07.02.24 kl. 18.30.

Sakliste:

1. Godkjenning av innkalling og sakliste

2. Valg av ordstyrer og referent

3. Årsberetning

4. Innkomne saker

5. Regnskap 2022

6. Budsjett 2023

7. Valg

Saker som ønskes behandlet av årsmøtet, må komme styret i hende innen den 31.01.2023. De kan sendes på e-post til leder på: [email protected]

Styret vil sende saklista på nytt, sammen med vedleggene, når de er klare, når det nærmer seg årsmøtet.

Det blir enkel servering og loddsalg.

Alle medlemmer i Løkken Arbeiderlag er hjertelig velkommen.

• Henvendelse fra Trond Giske

Styret diskuterer henvendelsen fra Trond Giske om muligheten for å arrangere et møte med tema sosial demokratiske verdier. Leder Olga følger opp saken.

• Kommende aktiviteter

Temakveld om energi. Inge orienterer om det som er planlagt. Styret kommer tilbake med mer informasjon når det nærmer seg aktuell dato.

Aktuelle tema til medlemsmøte:
    - Apotek på Løkken?
    Nestleder, Inge orienterer om saken. Coop Nordvest har tatt opp saken i sitt styremøte og tatt kontakt med aktuelle apotek, som ikke ser det noe interessant å ha et apotek på Løkken. Saken har dermed stoppet opp der. Styret ønsker å ta opp saken på et medlemsmøte for å se på hva annet vi kan gjøre.

• Eventuelt

- Veiene på Bjørnli
    Kommunestyrerepresentant og styremedlem Kristine Solli har tatt opp saken om veiene på Bjørnli gjentatte ganger i kommunestyremøte. Hun har fått beskjed om at veien skal prioriteres på første befaring på våren. Kristine følger opp saken.

- Gatelys
    Styret i Løkken Arbeiderlag ønsker å se på muligheten for å invitere trafikksikkerhetsutvalget på et medlemsmøte for å diskutere saken om (manglende) gatelys på Løkken/Bjørnli.

- 1. mai
    Det skal settes en 1. mai komité, styret diskuterer saken.

- Sammenslåing av Meldal og Orkdal videregående skole
    Styret diskuterer saken og ønsker å se på mulighetene for en temakveld på Arbeiderstuggu med tillitsvalgt i Utdanningsforbundet Bjarne Aspaas, evt. andre aktuelle personer. Nestleder, Inge følger opp saken.
    Styret ønsker også å belyse saken ved å lage en parole til 1. mai toget: "Bevar Meldal videregående skole".