Styremøte Løkken Arbeiderlag

Forfall

• Ingen

• 1. Postkasseaksjon

Valgkampmateriell puttes i postkassene til befolkningen knyttet til Løkken valgskrets førstkommende lørdag. De som deltar møtes kl
    12.15 på Arbeiderstuggu.

• 2. Valgkamp

Olga orienterte. Valgkamputvalget har planlagt aktiviteter de tre siste lørdagene (28.08, 04.09, 11.09) før valget den 13. september. Det blir stands rundt omkring i Orkland. Ingvild Kjerkol er invitert til medlemsmøtet den 23. august. Det blir gåtur rundt Frilsjøen med Kirsti Leitrø etterfulgt med grilling en av søndagene.

• 3. Medlemssituasjon

Under møtet ble det gjennomført en liten dugnad med skriving av giroer til de som ennå ikke har betalt medlemskontingent. Giroene sendes ut i forbindelse med lørdagens postkasseaksjon.

• 4, Eventuellt

4.1 Utleie av Arbeidestuggu. Det etableres en utleieavtale til de som skal leie. Pris pr kveld er anslått til kr 250,-. Kasserer (Harald) vil få ansvaret for administrasjon av utleie.
    4.2 Avklare om det er eier eller styret i Arbeidestuggu som skal betale for renovasjon. Sjekkes opp av Inge.
    4.3 Rekruttering av yngre medlemmer. Forslag til tiltak: Åpne Arbeiderstuggu for ungdommen ved å lage en arena/et tilbud med f.eks filmkvelder, spillkvelder, politisk verksted el.
    4.4 Etablere trådløst nettverk på Arbeiderstuggu og ev. gå til innkjøp av en større TV-skjerm.